Čo vlastne znamená byť dobrým terapeutom?
Znamená to mať potrebné znalosti v oblasti, v ktorej chceš poskytovať svoje služby, ale aj techniky, postupy a metódy práce s klientom, za pomoci ktorých ho vieš aktívne posúvať na ceste za riešením jeho problému.
Pre prácu s klientmi sú okrem toho však dôležité aj „softskillové“ zručnosti, ku ktorým patrí, napríklad, empatia, komunikácia a aktívne počúvanie.
To sú zručnosti, ktoré vo veľkej miere vplývajú na kvalitu pomoci, ktorú vieš svojim klientom ponúknuť, ako aj na kvalitu vzťahu s nimi. Sú to zručnosti, ktoré pre prácu s klientmi potrebuješ nezávisle od tvojej oblasti pôsobenia a zamerania tvojich služieb. A zároveň sú to zručnosti, ktoré môžeš aktívne ďalej rozvíjať, zlepšovať a učiť sa ich správne používať vo svojich konkrétnych službách.
- Ako si na tom so svojimi terapeutickými "softskills"?
- Venuješ im pozornosť, ktorú si na tvojej ceste terapeuta zaslúžia?
Ak chceš rozšíriť a zlepšiť svoje "softskillové" zručnosti práce s klientom,
tak si určite nenechaj ujsť tento online workshop, na ktorom sa naučíš, ako
- si s klientom vybudovať kvalitný profesionálny vzťah
- s klientom správne komunikovať
- sa naladiť na užitočné informácie o probléme tvojho klienta, ktoré ti tento nedokáže priamo odkomunikovať, pretože si ich nie je vedomý
- využiť inteligenciu tela pre lepšiu diagnostiku tvojho klienta
Čo môžeš od workshopu očakávať
Lepší vzťah s klientom
Získaj návod, ktorý ti pomôže budovať dlhodobo kvalitné vzťahy s tvojimi klientmi - počas samotných terapií a aj po ich skončení.
Kľúčové zručnosti
Spoznaj, ktoré "softskillové" zručnosti sa oplatí rozvíjať popri štúdiu odborných znalostí a metód práce s klientom z tvojho oboru, a získaj k nim praktické tipy.
Praktická technika
Nauč sa techniku, za pomoci ktorej si svojho klienta dokážeš lepšie navnímať a zvýšiť tak kvalitu svojich služieb a výsledkov, ktoré vieš s klientom dosiahnuť.
Čo treba vedieť o technike z workshopu
Čo ešte potrebuješ vedieť
- Workshop prebieha online, formou samoštúdia
- K videu dostaneš aj odkaz na stiahnutie pracovného zošita s otázkami, za pomoci ktorých si bližšie posvietiš na svoj spôsob práce s klientom a zistíš, kde ho môžeš viac vyladiť. Nájdeš tu tiež krátke zhrnutie hlavných princípov práce s klientom a cvičení z workshopu.
- Workshop je pre teba, ak si už začala ponúkať vlastné služby v niektorej z pomáhajúcich profesií (alebo sa na to práve pripravuješ), chceš zlepšiť svoje zručnosti práce s klientom a vedieť, ako si s ním nastaviť profesionálny vzťah.
Ako získaš workshop?
Workshop získaš zakúpením jedného z týchto vzdelávacích balíčkov:
Workshopom ťa bude sprevádzať
Lenka Madudová
"Individuálnej práci s klientmi v rámci terapií a konzultácii sa venujem viac ako 7 rokov. Ako psychologička viem, že zručnosti terapeuta sa dajú neustále zlepšovať a kultivovať. Ja sama som sa ako terapeut formovala postupne a kľúčové zručnosti, akými sú empatia, komunikácia či aktívne počúvanie, som priebežne cielene rozvíjala a zlepšovala. Po rokoch skúseností viem, ktoré témy a zručnosti sú pre ľudí pôsobiacich v pomáhajúcich profesiách dôležité a na tomto workshope ich chcem preto odovzdať aj tebe."